2016(e)ko urriaren 31(a)

Eskola Hiztun Bila XX normalkuntzaren eskutik

2016-17 ikasturteko Eskola Hiztun Bila  Jardunaldiaren XX. edizioa  ospatu berri da urriaren 25 eta 26an Leioan (EHUko Areto Nagusian). Aurtengo aztergaia "Euskara ardatz eta ikasle eleaniztunak helburu dituen ikastetxearen Hizkuntza Proiektua" izan da.

2 egunetan zehar  600 lagun inguruk jarraitu dituzte gure arteko eta kanpoko adituen esanak, Erkidegoko ikastetxeen proposamenak eta Normalkuntza Taldetik egindako ekarpenak.

Batetik, honako hauek izan dira hizlariak eta garatu dituzten ideiak:

-          Ines García eta Leire Díez de Gereñu (EHU): Euskara ardatz eta ikasle eleaniztunak helburu dituen eskolaren ezaugarriak, betekizunak eta erronkak.
-          Vicent Pascual Granell (Institut d’ Estudis Catalans, IEC):Hizkuntzen Trataera Integratua (bateratua eta dibertsifikatua) IHiPn,bateti, eta bestetik Hizkuntzen Trataera Integrala (arloetako edukien eta hizkuntza alderdien programazio bateratua)  IHiPn.
-          Uri Ruiz Bikandi (EHU): Ikasgelan nola egin lan euskara H2 duten ikasleek euskarazko gaitasun egokia gara dezaten?

Ideiok errealitatean nola gauzatzen diren erakusteko, eskolako eragileek ekarpenak egin zituzten beren praktikak azalduz:

-          San Martin Agirre LHI (Bergara): Hizkuntzen Tratamendu Integratua garatzeko modu bat.
-          Koldo Mitxelena LHI (Errenteria): Ikastetxeren IHiPa, egindako ibilbidea eta hartutako zenbait erabaki esanguratsu.

Amaitzeko, Hizkuntza normalkuntzako aholkularien IkasPro lantaldearen ekarpena plazaratu zen IHiPari begira proposamenak eta iradokizunak HNren ikuspegitik lana eskainita.
           
Jardunaldia amaitu bada ere, bertan landutako gaietan sakontzeko aukera izango da azaro eta abenduko Normalkuntzako mintegi-bileretan (Oiartzun-Irun eta Donostiako elkarlaneko lan-saioetan).


Eskola Hiztun Bila XXri buruzko informazioa luze-zabal kontsultatu ahal izateko espresuki sortutako sites honetan aurki daiteke materiala: https://sites.google.com/site/eskolahiztunbila201617/ edo https://goo.gl/cVnrxK

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina