Bihar, urtarrilak 17, Bartzelonako UAB-ko GRAI (Grup de Reserca sobre Aprenentatge entre Iguals) taldeko Marta Flores Coll irakaslea izango dugu berriz Donostiako Berritzegunean "Binaka Arrazoitzen" mintegiko saio berezian.
Binaka arrazoitzen programa matematikako konpetentzia garatzeko sortua da eta berdinen arteko tutoretzan oinarritzen da, hau da, ikasleen bikoteek jarduera egituratuaren bidez ikasten dute. Batek, tutoreak, irakasteak ikasteko modu eraginkorra delako ikasten du eta besteak, tutoratuak, ikasten du ere, lagun tutorearen laguntza doitua jasotzen duelako eten gabe. Programak ikasleen arteko tutoretza eta familiena konbinatzen ditu.
Iaz, ikasturte bukaeran berritzegunera gonbidatu genuen Marta Flores Coll, matematikako konpetentzia garatzeko (En)Raonem en parella programa aurkeztera eta Donostiako irakasle batzuk prest azaldu ziren proposamena aurrera eramateko euren ikastetxeetan. Horretarako mintegi bat antolatu genuen eta biharkoa, Flores irakasleak emango duena, mintegiko 5. saioa izango da. Aurreko lau saioetan, programa ezagutzen eta materialak ebaluatzen eta egokitzen aritu gara. Lan handia egin dugu bitarte horretan (euskarara itzultze lanak, tartean) ikasleek urtarriletik aurrera erabiliko dituzten materialak prest izateko. Lan horretan, lagun izan ditugu Irungo Berritzeguneko aholkulariak baita beren zonaldeko irakasleak ere.
Biharko, lan saio aberats bat proposatu digu Marta Floresek: ikasleen formakuntza, familien inplikazioa, bikoteak sortzeko prozesua, errubrikak eta autoebaluazioa era sortzaileaz erabiltzea, jarduerak sortzeko prozesua sustatzea... Den-dena, problemen ebazpenaren gaitasun matematikoa lortzen joateko.
Ikasten dugunaren berri ematen jarraituko dugu. Bitartean, informazio gehiago izan dezakezue "Cuadernos de pedagogia" aldizkariak argitaratu artikulu honetan:
Razonar en pareja (Cuadernos de pedagogia)
Tutorea eta tutoratua problemak ebazten elkarrekin - jabea: GRAI |
Iaz, ikasturte bukaeran berritzegunera gonbidatu genuen Marta Flores Coll, matematikako konpetentzia garatzeko (En)Raonem en parella programa aurkeztera eta Donostiako irakasle batzuk prest azaldu ziren proposamena aurrera eramateko euren ikastetxeetan. Horretarako mintegi bat antolatu genuen eta biharkoa, Flores irakasleak emango duena, mintegiko 5. saioa izango da. Aurreko lau saioetan, programa ezagutzen eta materialak ebaluatzen eta egokitzen aritu gara. Lan handia egin dugu bitarte horretan (euskarara itzultze lanak, tartean) ikasleek urtarriletik aurrera erabiliko dituzten materialak prest izateko. Lan horretan, lagun izan ditugu Irungo Berritzeguneko aholkulariak baita beren zonaldeko irakasleak ere.
Biharko, lan saio aberats bat proposatu digu Marta Floresek: ikasleen formakuntza, familien inplikazioa, bikoteak sortzeko prozesua, errubrikak eta autoebaluazioa era sortzaileaz erabiltzea, jarduerak sortzeko prozesua sustatzea... Den-dena, problemen ebazpenaren gaitasun matematikoa lortzen joateko.
Ikasten dugunaren berri ematen jarraituko dugu. Bitartean, informazio gehiago izan dezakezue "Cuadernos de pedagogia" aldizkariak argitaratu artikulu honetan:
Razonar en pareja (Cuadernos de pedagogia)
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina