2015(e)ko abenduaren 4(a)

Hizkuntza Proiektuari heltzen


Lehengo egunean (abenduak 1) Hizkuntza Proiektuaren Mintegiaren 3. saioari heldu genionez bertan ikututako atal bat dela eta, alegia, Hizkuntzaren lan taldearena, zenbait aburu plazaratu ditugu hemen.

  • ·         Hizkuntzaren lan taldea edo batzordeak  ikastetxean hizkuntzekiko organo bultzatzaile izateko ezinbesteko garrantzia du;  batez ere ikastetxeko beste organoetan sare prozesuaren antzeko ibilbidea eginez eragina badu.

  • ·         Beste batzordeek hizkuntzei buruz egin dezaketen lana ere inportantea da. Zenbait kasutan Pedagogia Batzordearen barruan hizkuntzei buruz egiten den jarraipenak Hizkuntzaren lan taldea edo Hizkuntzaren batzordearen funtzioa ordezkatzen du; beraz, zenbait unetan,  Pedagogia Batzordeak bat egiten du Hizkuntza Batzordearekin.
  • ·         Hizkuntzaren lan taldea edo batzorde naturalaren osaketa hizkuntz ordezkariekin osatutakoa litzateke gehi koordinatzaileren bat (zuzendaritzaren kide bat, beste bat,…)
  • ·         Holako taldearen osaketaz gain partaide bakoitzak dituen zereginak garrantzitsuak dira, bataz beste jakitea bakoitzak zer egin behar duen.



  • ·         Honek eramaten gaitu Kronograma kontzeptura edo Plangintza terminora. Gehienbat, ikasturtearen bukaeran hizkuntzei buruzko plangintza bat egitea (gaiak-ekintzak, arduradunak, denborak,…) nahitaezko ataza bat izan beharko litzateke.
  •  ·         Funtzionaltasuna bermatzeko azpitaldeak gerta daitezke.
  • ·         Ahal bada elkarjartze batean hartzen diren erabakietatik eurak idaztera dagoen distantzia ahalik eta gehien murriztea.
  • ·         Hizkuntza Proiektu baten testuinguruan, eta ikastetxeko hizkuntzen helburuei begira, etorri berrien kudeaketa begi-bistakoa da.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina