AZKEN SARRERAK

2015(e)ko abendua 4

Hizkuntza Proiektuari heltzen


Lehengo egunean (abenduak 1) Hizkuntza Proiektuaren Mintegiaren 3. saioari heldu genionez bertan ikututako atal bat dela eta, alegia, Hizkuntzaren lan taldearena, zenbait aburu plazaratu ditugu hemen.

  • ·         Hizkuntzaren lan taldea edo batzordeak  ikastetxean hizkuntzekiko organo bultzatzaile izateko ezinbesteko garrantzia du;  batez ere ikastetxeko beste organoetan sare prozesuaren antzeko ibilbidea eginez eragina badu.

  • ·         Beste batzordeek hizkuntzei buruz egin dezaketen lana ere inportantea da. Zenbait kasutan Pedagogia Batzordearen barruan hizkuntzei buruz egiten den jarraipenak Hizkuntzaren lan taldea edo Hizkuntzaren batzordearen funtzioa ordezkatzen du; beraz, zenbait unetan,  Pedagogia Batzordeak bat egiten du Hizkuntza Batzordearekin.
  • ·         Hizkuntzaren lan taldea edo batzorde naturalaren osaketa hizkuntz ordezkariekin osatutakoa litzateke gehi koordinatzaileren bat (zuzendaritzaren kide bat, beste bat,…)
  • ·         Holako taldearen osaketaz gain partaide bakoitzak dituen zereginak garrantzitsuak dira, bataz beste jakitea bakoitzak zer egin behar duen.



  • ·         Honek eramaten gaitu Kronograma kontzeptura edo Plangintza terminora. Gehienbat, ikasturtearen bukaeran hizkuntzei buruzko plangintza bat egitea (gaiak-ekintzak, arduradunak, denborak,…) nahitaezko ataza bat izan beharko litzateke.
  •  ·         Funtzionaltasuna bermatzeko azpitaldeak gerta daitezke.
  • ·         Ahal bada elkarjartze batean hartzen diren erabakietatik eurak idaztera dagoen distantzia ahalik eta gehien murriztea.
  • ·         Hizkuntza Proiektu baten testuinguruan, eta ikastetxeko hizkuntzen helburuei begira, etorri berrien kudeaketa begi-bistakoa da.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina