2013(e)ko azaroaren 21(a)

Krisia landuz eskolan





Aurreko urriaren 30an izandako lan saioa Xabier Aierdi soziologoarekin aritu ginen. Gaur egungo krisi kontzeptoaren inguruan aritu zen ikuspegi soziologiko kontutan hartuz.



Azaroaren 6an, Kontsumobiderekin aritu ginen, familia kontsumoari buruz, etxeko aurrekontuak lantzeko baliabideak aztertzen, beste batzuren artean. Oso praktikoa suertatu ziren egindako proposamenak eta gaia enfokatzeko moduak.
 EUSTATek ere hainbat baliabide erabiltzen erakutsi zigun: hauen artean aipamen berezia merezi dute Grafiko interaktiboak

Bi egun hauetan zehar krisia (k-ek) osatzen duten eta osatu dezaketen testuingurura hurbiltzen saiatu gara. Eta ikusiako markoak eta baliabideak arlo guztiekin dute zerikusia: Matematika, Gizarte Zientziak...Oinarrizko konpetentziei erreparatzen badiegu nerriz, oinarrizko zortziak ditugu jokuan gai honi zentzua aurkitze bidean: ikasten ikasi, ekimena eta autonomia, digitala, hiritartasun eta gizartekoa, matematikoa, zientifikoa, arte eta kulturarena, komunikatiboa.

Gelan, krisiaren esanhaia eta maila guztietan izango dituen ondoriak aztertu eta lantze bidea bultzatuko dugu gure ikasleekin. Beraiekin saiatuko gara erantzun berriak aurkitzen, bai indibidualak bai kolektiboak. Eta tresna eta hausnarketa asko beharko dituzte eta ditugu erreliatearekin harreman konplexuak garatzeko, bai analisi mailan eta bai eskuhartze mailan. 

Alfabetatze ekonomikoa ere kontutan hartuko dugu gaur egungo gizarteko fenomenoak ulertze aldera. Testuinguru honetan, krisira hurbiltzeko grafika, datuak, marko kontzeptualak, iturriak...EUSTATten eskola web orrian aurkituko ditugu;  adibidez, "webquestat eta "Ariketak eta problemak" moduloak besteak beste.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina